Citāti

Varētu pat teikt – citātu kartotēka.

Kāpēc gan man būtu jārada kaut kāds sūds, lai varētu kritizēt citu sūdus

asdfg teica:

Un kas tas par sviestu, saņemot kritiku uzreiz pretī prasīt, lai parāda kaut ko savu? Kāpēc gan man būtu jārada kaut kāds sūds, lai varētu kritizēt citu sūdus. Tieši labi ir, ka cilvēki nelien sfērā, kuru nepārzin vai kurā nav veiksmīgi – tas samazina sliktās produkcijas daudzumu. Vai man obligāti jāiedzied dziesma, lai gan man galīgi nekādas dziedamās balss nav, lai pateiktu, ka citi ir radījuši galīgāko sūdu? Vai man obligāti ir jāuztaisa lapa, lai citu atzītu par neērtu lietošanai un nepievilcīgu acīm?

Avots: web.hc.lv

Filed under: blogošana, internets,

16 Responses

  1. Salavecis says:

    Aga, es tev piekrītu. agrāk es ar cepos, bet tagad man ir Zālamana frāze: Vai man ir jābūt pavāram, lai pateiktu, ka šis ēdiens nav garšīgs? To vismaz saprot visi…

  2. Prusaks says:

    Einšteins sūkā. Viņa teorija ir galīgi pakaļā. Tas nekas, ka viņš jau ir miris, bet es no tā visa neko daudz nejēdzu. Man taču nav jārada otra relativitātes teorija, lai es varētu pateikt, ka viņš bija daunis!

  3. Helmuts says:

    jā, šitais gudrītis manā blogā arī atnāca, anonīmi iedirsa un aizvilkās, a jēga no tādas gudras diršanas?😀 vispār jau ne gluži anonīmi, aipiška 87.110.141.103 ved uz nerealitate.lv – IT Drošības kantori, kur šancē padsmit feisu, ar Agris Krustu priekšgalā, tad nu viņš, kā jau specs, varētu sameklēt savā ofisā to anonīmo pļūtītāju un pakratīt pirxtu, lai tā vairs nedara😉

    un, starp citu, citāta doma galīgi garām – ja tev nav ko parādīt, tad nevirini muti. anonīmi visiem dirst katrs var, bet parakstīties zem saviem darbiem bail😉 ja tu labi dziedi, tas nozīmē ka labi rubī fišku par dziedāšanu un tad esi spējīgs objektīvi spriest. karoče ir teiciens “nekustināt brūno” un viss būs labi😀

  4. deni2s says:

    Interesanti gan😉 Starp citu, tieši nerealitate.lv pirms kāda laiciņa bija uzaicinājusi mani uz pārrunām par tēmu pārpirkt http://www.hc.lv ar visiem darbiniekiem, kas tajā darbojas. Esot jau līdzīgi pārpirkuši baltgames.lv un vēl kaut ko.

  5. Helmuts says:

    wow, interesanti.

    cik solīja / gribēji (ja reiz atteicies) ? 8)

  6. deni2s says:

    Atteicos no piedāvājuma vēl pirms tika nosaukta summa😉 Par agru vēl pārdot tik daudzsološu projektu🙂 Pārdot vienmēr var paspēt.

  7. asdfg says:

    Jums lielai daļai blogeru ir slimīga attieksme pret kritiku, aizrādījumiem, ieteikumiem utt. Tādi kā karaļi, tu ne tā iekomentēji, tu ne tā paskatījies.🙂
    Bet Helmut tev nav taisnība. Es neesmu nekāds latviešu valodas speciālists, bet to cik tu tur toreiz neloģiski biji uzrakstījis pamanīju pat es. Un kā izskatās, man bija taisnība, jo tu jau tur esi palabojis.
    Vai jūs paši neizsakaties slikti par, piemēram, mašīnām, filmām? Vai jūs kādu esat paši uztaisījuši?

  8. asdfg, palasi šo rakstu un tā komentārus: http://zuz.lv/emuars/raksti/333/latvijas-interneta-resursu-nedienas/

    Tieši tas, kas Tavā komentārā. Cilvēki uzreiz metas kaklā tev pašam, ja atļaujies izteikt kritiku. Arīdzan, cenšas uzreiz prasīt, ko pats esi izveidojis. Man patika piemēram ar kino kritiķiem – cik daudz zinat pasaulē labus kino kritiķus, kas paši uzfilmējuši kaut vienu tiešām labu filmu? Un tomēr viņi kritizē un neviens neprasa ‘bet ko pats esi izdarījis’.

    Vārdu sakot, sava veida bērnudārza attieksme. Kas skumji: to piekopj pat lielu blogu autori – tātad viņi NAV gatavi kritikai pat savu darbu.

  9. Valdis says:

    Zootropa vadītāja, kinokritiķe – Daira Āboliņa:
    1997.g. SEPTIŅAS SEJAS, režisore
    1996.g. KUĢI BEZ JŪRAS, režisore

    Visi bezgala piemin kinokritiķus, kas itkā neko paši nav uztaisījuši. Daira redz kaut ko kaut kad ir uztaisījusi. Nav gan man zināms vai kas labs viņai sanācis, tomēr holivudu kritizē bez bēdu.

  10. Helmuts says:

    Manā blogā tā nebija kritika no asdfg (aka 87.110.141.103 aka Agris Krusts) puses, tas bija uzdirsiens no malas. Atnāca čuvaks, iedirsa un aizpisās. Tagad vēl kautko dirs par kritikas neuzņemšanu. Kritika izskatās savādāk nekā tavs koments ar meilu ej_dirst@inbox.lv

    un, starp citu, es neko neesmu tajā ierakstā labojis, aizej pārlasi vēlreiz.

    kad vienreiz komentētājiem pieleks – blogs ir mans īpašums, manas mājas, ja tev kautkas nepatīk ir divas lieliskas iespējas:
    1. neapmeklē viņu
    2. (ja tomēr nenocieties) nelasi viņu
    3. ja kautkas nepatīk, raksti savā blogā, un vēlams ne-anonīmi

  11. Helmuts says:

    labi, sadirsu, trīs iespējas😀

    domāju ka ir vēl vairāk iespēju, galvenais neiedomāties no sevis baigi kruto kritiķi. blogosfērā vajag draudzēties, nevis apdirst vienam otru.

  12. Draudzēties vajadz reālajā dzīvē. Starp citu.

  13. Valdis says:

    Nu jau, nu jau sākāt te dalīt – ko un kurā “dzīvē” darīt. Visu un abās vajag!😉

  14. asdfg says:

    Helmuts, kas tev liek domāt, ka es anonīmi kaut ko slēpjos? Tas, ka man nav sava bloga? Tas, ka tu mani nezini? Ja es censtos būt anonīms, tad es nikus rakstītu randomā, nevis pārsvarā visur parakstītos ar asdfg.😉
    Un uzdirsiens, manuprāt, ir tad, kad tiek pielietoti personīgi apvainojumi, ko savā blogā uzsāki tu.🙂 Es tikai izteicu savu sašutumu uz ko tu atbildē – sāki aizvainot.

  15. Helmuts says:

    ej dirst, necenties tagad tēlot svēto un pagriest ka esmu vainīgs pie kaut kā.

Komentēt

