Citāti

Varētu pat teikt – citātu kartotēka.

Tipisks blogeris – onkulis pār 50 gadiem vai 35 gadīgs hipijs

Mārcis Balodis teica:

Ja blogi līdz šim pārsvarā ir bijuši tikai vārda izpausme bez autora attēliem un vizualizācijas, kur pašam ir jāiedomājas kāds varētu izskatīties blogeris, tad noskatoties šos video ierakstus var rasties priekšstats, ka šie divi tipiņi ir tipisks blogeris! Vai nu onkulis pār 50 gadiem, vai 35 gadīgs hipijs.. Pasargdievs! Jācer, ka blogera tēls no tā necietīs!

Avots: ithink.lv

Filed under: blogošana, ,

4 Responses

  1. Valdis says:

    Humors ta humors, tomēr šai situācijā es teiktu – `neskati vīru pēc cepures!`

  2. Mfz says:

    Labāk onka ar hipiju, nepār bling bling nigā. Es neesmu rasists, bet cilvēkam ir jābūt baltam.

  3. asdfg says:

    Piekrītu Mfz. Man arī nekas nav pret nēģeriem. Es pat uzskatu, ka katram baltajam ir jābūt pa pāris nēģeriem.

  4. Morteas says:

    tak liekat mieraa neegerus ! man ciltskokaa dazhi bija !!
    mliekas vinji veel tur karaajaas… :^)

Komentēt

