Citāti

Varētu pat teikt – citātu kartotēka.

Beneficēt.. wtf?

Mūsdienās sponsoringa pakalpojums klientiem nav jāuztver kā labdarība, bet gan kā mērķtiecīga investīcija pasākumos, kas emocionāli tuvi klienta mērķauditorijai, un, dabiski integrējoties tajos, klients beneficē gan īstermiņā, gan ilgtermiņā.

Avots: www.financenet.lv
Iesūtīja: Jeremy

Filed under: nauda,

3 Responses

  1. Jeremy says:

    Jā, Māri, lai tev šovakar labs fakings🙂

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

%d bloggers like this: