Citāti

Varētu pat teikt – citātu kartotēka.

Beneficēt.. wtf?

Mūsdienās sponsoringa pakalpojums klientiem nav jāuztver kā labdarība, bet gan kā mērķtiecīga investīcija pasākumos, kas emocionāli tuvi klienta mērķauditorijai, un, dabiski integrējoties tajos, klients beneficē gan īstermiņā, gan ilgtermiņā.

Avots: www.financenet.lv
Iesūtīja: Jeremy

Filed under: nauda,

3 Responses

  1. Jeremy saka:

    Jā, Māri, lai tev šovakar labs fakings 🙂

Atbildēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logotips

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s

RSS sexdraugiem.lv

  • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.
%d bloggers like this: