Citāti

Varētu pat teikt – citātu kartotēka.

Tagad tāda mode – komentāros likt pašreklāmas?

Taustiņklabeklis teica:

2008-04-30 22:31
Endij, lūgtum izmanto 301 redirektu, vismaz kādu laiku. Lai nemulsinātu Googli un lietotājus🙂
Taustiņklabeklis savā blogā raksta par: Lesbietes blogs ne tikai blogeriem un ne tikai lesbietēm

2008-04-30 22:33
Lieliski! Enivej, labas pārmaiņas (es gan arī esmu par *.lv). RSS jau pārrakstīju. Lai gan to tak arī varēja veikt automātiski caur Feedburner.
Taustiņklabeklis savā blogā raksta par: Lesbietes blogs ne tikai blogeriem un ne tikai lesbietēm

Avots: endijs.com

Filed under: blogošana, , ,

19 Responses

  1. krizdabz says:

    Spraudnis tāds nevis pašreklāma. [nelamājamies!]

  2. Valdis says:

    Skaidrs, ka spraudnis. Kā tad Jūs nosauktu to penteri, kas zem komentāra pievienojas?

    .. tagad tāda mode – lamāties nevietā?

  3. Valdis says:

    Vai tad nepietiek ar to, ka komentāra autora vārds satur saiti uz viņa blogu. Tās piekabinātās penteres piedrazo komentārus vairāk kā vajag.

  4. Valdis says:

    Taustiņklabekli, es saprotu, ka tas ir spraudnis, bet nu nepatīk man tas vairāku iemeslu dēļ. Galvenokārt, dēļ liekās drazas komentāru lasot.

    Ceru vismaz, ka tas neaizies par kaut kādu masu pasākumu. Tas ir bezmaz tas pats, kas aiz katra komentāra adsense vai taml.

    Bet nu kam patīk, izmantojat veseli!

  5. Tad ieteiktu nomainīt raksta nosaukumu. Pēc tā var saprast, ka es pašrocīgi lieku saites, lol.

  6. Valdis says:

    Skaidrs, ka pašrocīgi. Protams, ne tu ne kāds cits neklabinat pa taustiņiem tās penteres galā, tikvien kā piekrītat izmantot spraudņa iespējas.

    Vērsts jau nav ieraksts ne pret vienu personu, bet gan pret to sūda spraudni. Ideja nav sliktākā, tomēr savādāk tas viss varēja būt realizēts.

    Uztaisīšu es, piemēram, ārprātā garu virsrakstu ierakstam un iekomentējot citā blogā, saite būs garāka par pašu komentāru. Tad nu varētu kāds raudāt.

    Tas checkbox’is noklusējumā prasītos neatķeksēts. Savādāk es pats te noniecinu to spraudni un gandrīz Endija blogā nokomentēju ar to iespēju, ka piekabina mana bloga pēdējo ierakstu. Esc poga, šķiet, ka izglāba.

  7. Valdis – nesanāca tev atķeksēt, tāpēc izskatās varen smieklīgi tagad. Izņemt saiti uz tevi?
    Pup.lv spraudnim biju uzlicis, ka defaulti nav ieķeksēts, bet ar hostinga maiņu aizmirsu atteicīgi nokonfigurēt. Tagad pēc noklusējuma izņemts ķeksītis.

  8. Valdis says:

    Tev moderācijā iekrita vai? Man likās, ka nepievienojās..🙂 Atstāj, lai ir.😀

  9. Man pilnībā visi komentāri iet caur moderāciju. Neatkarīgi no tā vai posto jau iepriekš postojuši cilvēki vai nē. Pirmkārt – samazina spamu, kuru akismet izlaiž cauri. Otrkārt – samazina “delfistu” radīto drazu.

  10. Valdis says:

    Diezkas nav. Kad pats neesi onlainā, tad diskusijas uz pauzes bezmaz.

    Skatos defaulto chekboxi izmainīji tam spraudnim. Cienījama rīcība. Jāpiezīmē, ka pirmoreiz komentējot nemaz neievēroju tā spraudņa esamību, jo viņš ir zem koment pogas. Automātiski liekas, ka tur ir kaut kāda parakstīšanās uz raksta komentāriem, kas ir pierastāka.

  11. Arturs says:

    Es to spraudni biju pamaniijis, papeetiiju un padomaaju ka nu gan suuds, tas ir, komentaari paarveertiisies par taadu info guuzmu, ka nebuus iespeejams tos lasiit. Bez tam te redzam ka vairaak komenteejot paraadaas viens un tas pats veel… Nu nevajadziigi.

  12. Valdis says:

    Arī laba un pamatota doma. Piekrītu.

  13. Atradis par ko cepties🙂

  14. Nē. Un jau tas nebija tieši par mani, nez kādēļ esmu ielikts pie tagiem? Vārdu sakot Tu esi uzpūtis no nabaga mušiņas ziloni.

  15. Valdis says:

    Kur ir zilonis? Drīzāk Jūs esiet uztvēris to pārāk personiski. Caurskatot šo ierakstu un komentārus, ikvienam ir iespējams izlobīt savu taisnību.

    Katrā gadījumā, ja tas aizietu par masu pasākumu, ka katram komentāram, katrā blogā, klāt piekabina tās reklāmas, tad ar pirkstu nebūtu nevietā rādīt ne tikai uz tiem, kas piedāvā savā blogā šo iespēju, bet arī uz tiem, kas to lieto.

  16. Man tā Endija bloga fīča patīk – nereti tieši no turienes nokļūstu kādā citā interesantā rakstā, kas nav ticis pamanīts RSS vai nekur.lv sarakstos.

    Personiski to nevar neuztvert, ja tagad iekš citati.wordpress.com man pat ir savs tags piešķirts🙂 Tātad, Tava tagošanas metode ir nepareiza, ja reiz šis raksts neesot par mani…😉

  17. Valdis says:

    Rezjumē ir tāds, ka badīties kā āži mēs noteikti varētu daudz un dikti, bet tāpat neviens šķiet nepiekāptos.😈

    A ar tiem tagiem ir tā, ka piekabinu pāris atslēgvārdus, kas attiecas uz ieraksta saturu. Nav gluži tā, ka es kategoriju blogā būtu par godu Tev izveidojis.😉

Komentēt

