Citāti

Varētu pat teikt – citātu kartotēka.

Iespējamais beigu sākums

Es (bloga autors) šo blogu esmu izveidojis tīri vai bez nekāda mērķa un tomēr redzot apmeklējumu, precīzāk, apmeklējumu no rss lasītājiem, apzinos, ka kādam arī interesē, kas te notiek un tiek sekots jauniem ierakstiem.

Tomēr man jāatzīst, ka man ir zb (tulk. – nav vaļas) uzturēt šī bloga vienmērīgu jaunu ierakstu aktivitāti un apnicis meklēt skabargas citu izteikumos utt. lv tīmeklī. Es vairāk vēlos pievērsties .com tīmeklim un publikai, kur ar interneta aktivitātēm ir iespējams bez liekas diršanas nopelnīt rīta kafijai un smēķiem.

Es nepārzinu kā ir ar wordpress blogiem un vairāku autoru pievienošanu, bet bez bēdu dotu jebkuram interesentam vaļu pievienot citātus un turpināt šo blogu. Jūsu labums no tā, protams, ir apspriežams un pilnībā iespējams (saites uz autoru blogiem utml.)

Ir variants par dzēšanu, bet pirms izdarīt pārsteidzīgus lēmumus, es labu prātu uzklausītu ko citi domā par šo tematu.

Filed under: administrācijas ziņojumi

5 Responses

  1. Ē beigas nevajag! Labs resurss! Es tāpat lasu blogus, varu savā ziņā pārņemt šo lietu. Baigī patīkās.

  2. Valdis says:

    Varam bez bēdu to noorganizēt.🙂

  3. OK, pielieku savu e-pastu šim ierakstam. Atraksti uz mailu, sarunāsim kas un kā. Droši vien vari nošārot bloga paroli un tad varam turpināt.🙂

  4. Valdi, var Tavu e-pastiņu?

  5. Valdis says:

    Var. Aizrakstīju uz tevis norādīto meilu.

Komentēt

