Citāti

Varētu pat teikt – citātu kartotēka.

Reklāmas (ne)spēks

Jeremy teica:

Diemžēl ilgtermiņā sūdu par pīrādziņu uzdot ir praktiski neiespējami un, ja uzņēmums nav gatavs laboties ne tikai vārdos, bet arī darbos, visa reklāma ir nekā vērta. Vēl vairāk, cīnoties pret salātu mazgāšanu, “Maxima” ir galēji nostiprinājusi savu “mazgātāju” tēlu.

Avots: notesjokes.blogspot.com

Filed under: Latvija, sabiedrība

Atbildēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logotips

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s

RSS sexdraugiem.lv

  • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.
%d bloggers like this: