Citāti

Varētu pat teikt – citātu kartotēka.

Pārvākšanās nedienas

pbs teica:

Nesu, nesu un jūtu- kaut kas baigi riebīgi smird, it kā kāds piedirsis kāpņu telpu. Ok, turpinu nest, uznesis esmu jau līdz 3 stāvam un domāju, bļe nē nu toč smird, kas es pats iekāpis sūdos esmu?.. Sāku pētīt kaut ko apkārt un redzu: bļā, uz manas pleca un TV atrodas KĀRTĪGI IZSMĒRĒTS SUŅA MĒSLS. Izrādās ka izņemot TV no mašīnas es to nevis pret zemi esmu atstutējis, bet gan ielicis suņa sūdā un vēl nesot pats izsmērējies. Stulbi galīgi- sūdi sagāja vēl TV tumbu restītes mazajos caurumiņos. Nu pagalam muļķīgi, bet galvenais tač, ka cilvēks labs🙂

Avots: pbs Blog
Pievienoja: ithink.lv

Filed under: humors

2 Responses

  1. Valdis says:

    nu gan suuda reize, bet ja cilveeks labs tad ko tur daudz.🙂

Komentēt

